Δευτέρα 17 Αυγούστου 2020

Λειτουργικά κενά ΠΥΣΠΕ Λασιθίου, από τους αιρετούς Αλέξανδρο Αλεξάκη & Ανδρέα Μουτάκη

 


Ενημερωτικό Συνεδρίασης ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

Προσωρινά Λειτουργικά κενά 14-8-2020

Αλεξάκης Αλέξανδρος  Αιρετός στο ΠΥΣΠΕ Λασιθίου
Μουτάκης Ανδρέας Αν/της Αιρετός ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

Προς :

– Διεύθυνση Π.Ε. Ν. Λασιθίου

– Σχολεία και νηπιαγωγεία Λασιθίου

– Όλους τους συναδέλφους μας

– ΜΜΕ

Email:  alexandro.alexak@gmail.com

Τηλ : 6976970367

andreasmoutis1983@gmail.com

Τηλ : 6972019130

 

 

 

Την Τρίτη 11 Αυγούστου 2020  συμμετείχαμε ως αιρετοί στην τακτική  συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με θέματα ημερήσιας διάταξης: 

  1. Τροποποίηση απόφασης ΠΥΣΠΕ»
  2. «Χαρακτηρισμός και τοποθέτηση λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Δ.Π.Ε. Λασιθίου»
  3. «Αποσπάσεις-Προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών της Π.Ε Λασιθίου»

Ως αιρετοί του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου συντασσόμενοι με τη θέση της ΔΟΕ, εκφράζουμε την αντίθεσή μας σε μια εσπευσμένη και παράλληλα απαράδεκτη εγκύκλιο (102027/ΓΔ5/30-7-2020) , στις 30/7/20,  η Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. καλεί τα υπηρεσιακά συμβούλια να ολοκληρώσουν τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών μέχρι τις 14 Αυγούστου. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ζητά με κλειστά σχολεία, χωρίς να δύνανται να συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων, χωρίς να εξασφαλίζεται η δυνατότητα να ενημερωθούν ισότιμα όλοι οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, με αντικειμενικά προβλήματα λειτουργίας των Π.Υ.Σ.Π.Ε., να πραγματοποιηθούν όλες οι τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά, που εμφανίζονται μέχρι σήμερα, μέσα σε δύο (2) εβδομάδες. Κι όλα αυτά ενώ γνωρίζουν ότι λόγω των μακροχρόνιων αδειών που θα προκύψουν μέχρι τέλος Αυγούστου και σύμφωνα με τις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις του Ν.4692/2020, οι αλλαγές που θα επέλθουν στις θέσεις των εκπαιδευτικών θα είναι τεράστιες.

Αγνοεί, πως η διαδικασία αυτή έχει, πάγια, ως προϋπόθεση τα σχολεία να έχουν ανοίξει ώστε με βάση τις  αναλήψεις υπηρεσίας να διαπιστώνονται οι διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί, οι σύλλογοι διδασκόντων να έχουν πραγματοποιήσει τις απαραίτητες συνεδριάσεις σύμφωνα με τις οποίες ορίζονται οι εκπαιδευτικές κ.α. ανάγκες που με την κάλυψή τους μπορούν να λειτουργούν στοιχειωδώς οι σχολικές μονάδες (καθορισμός τμημάτων μαθητών, καταγραφή των πραγματικών αναγκών  σε εκπαιδευτικούς μετά από άδειες κύησης, επαπειλούμενες, ανατροφής, μακροχρόνιας ασθενείας, δηλώσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών κλπ).  Αγνοεί, επίσης, ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί όλες οι φάσεις αποσπάσεων από Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε. (οι ανάγκες πάντα οδηγούν σε δεύτερη, τουλάχιστο, φάση) και δεν έχει ολοκληρωθεί η συγκρότηση των τμημάτων των Νηπιαγωγείων για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.

 

Στη συνεδρίαση  οι αιρετοί απείχαν καθώς  η εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας προβαίνει στην καταστρατήγηση των ΠΔ 50/96, ΠΔ100/97, Ν. 4386/16

  1. Όπως προβλέπεται στο άρθρο 3 παρ. 3 περ. (ε) του Π.Δ. 50/96, όπως αντικαταστάθηκε με τη διάταξη του άρθρου 3 του Π.Δ. 100/97, οι τοποθετήσεις των νεοδιοριζομένων και των μετατασσομένων γίνονται μετά την έναρξη του σχολικού έτους κι ακολουθούν όλες οι άλλες τοποθετήσεις των υπεραρίθμων και των αποσπασμένων (βλ. εγκύκλιο  ΥΠΟΠΑΙΘ 137644/Ε1/3-9-2015 με υπογραφή Υπουργού).
  2. Σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 9 του ίδιου Π.Δ. 50/96, όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει, οι εν λόγω διαδικασίες λαμβάνουν χώρα κατά την έναρξη του σχολικού έτους, ήτοι την 1η Σεπτεμβρίου.
  3. Αντιτίθεται στο άρθρο 33 παρ. 5 του Ν. 4386/16, όπου ορίζεται υποχρεωτικά στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη η κοινή συνεδρίαση των ΠΥΣΠΕ – ΠΥΣΔΕ για τη συμπλήρωση ωραρίου των κοινών ειδικοτήτων από βαθμίδα σε βαθμίδα.
  4. Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία και συνεπώς δεν έχουν τοποθετηθεί σε λειτουργικά προσωρινά όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία συνεπώς οι υπηρεσιακές μεταβολές μονίμων σε πρότερο χρονικό διάστημα θα δημιουργήσει ζήτημα στην τοποθέτησή τους μιας και θα πλεονάσουν.
  5. Χωρίς ανάληψη υπηρεσίας των υπηρετούντων εκπαιδευτικών για το νέο σχολικό έτος, χωρίς την ολοκλήρωση των γενικών υπηρεσιακών μεταβολών (κινητικότητα μέσω ΕΣΚ, μετατάξεις από βαθμίδα σε βαθμίδα και από κλάδο σε κλάδο, κλπ), χωρίς τις αναθέσεις ωρών (β΄και γ΄ανάθεση), είναι αδύνατο να προσδιοριστούν οι λειτουργικές ανάγκες και οι λειτουργικές υπεραριθμίες.
  6. Χωρίς την υποβολή και χορήγηση των αδειών ανατροφής τέκνου, άνευ αποδοχών, επαπειλούμενων κυήσεων, μακροχρόνιων αναρρωτικών, κλπ είναι αδύνατο, επίσης, να προσδιοριστούν οι λειτουργικές ανάγκες και οι λειτουργικές υπεραριθμίες.
  7. Χωρίς τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία δεν μπορούν να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων, ώστε να προβούν στο σύνολο των αναθέσεων κι από εκεί να προκύψουν οι ανάγκες συμπλήρωσης ωραρίου σε άλλες σχολικές μονάδες.
  8. Η υποστελέχωση των υπηρεσιών και η λειτουργία τους με το 50% της δύναμής τους, λόγω των καλοκαιρινών αδειών, δε δίνει τη δυνατότητα της συλλογής και επεξεργασίας των χιλιάδων υπηρεσιακών δεδομένων που πρέπει να ληφθούν υπόψη.
  9. Τέλος, η εγκύκλιος είναι αντίθετη με την εκπεφρασμένη θέση των δύο Ομοσπονδιών (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ) για την έναρξη των διαδικασιών παρουσία των αιρετών εκπροσώπων και με όλους τους εκπαιδευτικούς εν υπηρεσία, ώστε να διαφυλαχτούν τα εργασιακά και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, θέσεις τις οποίες η Διοίκηση δεν μπορεί να αγνοεί.

 

 

 

Θέμα 1ο : «Προσδιορισμός λειτουργικών κενών»

Να σημειώσουμε ότι οι αιρετοί  έχουν εκφράσει την επιφύλαξή τους καθώς χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές και η προσμέτρηση αδειών κλπ υπάρχει ο κίνδυνος τα λειτουργικά κενά να έχουν απόκλιση από τα οριστικά λειτουργικά κενά. Η παράθεση των παρακάτω λειτουργικών κενά αποτελεί πόνημα των αιρετών και γι’ αυτό αναρτούνται με κάθε επιφύλαξη. Η ανάρτηση γίνεται προκειμένου οι συνάδελφοί μας να έχουν μια εικόνα των κενών .  Οι αποκλείσεις ανάμεσα στον πίνακα ανά σχολική μονάδα με τον συγκεντρωτικό οφείλονται στο ότι δεν έχουν τοποθετηθεί προσωρινά οι συνάδελφοι που βρίσκονται στη διάθεση σε σχολικές μονάδες.

 

  1. ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Α/Α

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΠΕ 70 ΔΑΣΚΑΛΩΝ

ΠΙΘΑΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ  ΠΕ 70

ΠΕ71-ΔΑΣΚΑΛΩΝ  ΤΕ

ΠΕ06-Αγγλικής γλώσσας

ΠΙΘΑΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ  ΠΕ 06

ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής

ΠΙΘΑΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΕ 11

ΠΕ79.01-Μουσικής

ΠΕ07-Γερμανικών

ΠΙΘΑΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΕ 07

ΠΕ86-Πληροφορικής

ΠΕ 32 ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΕ 08 ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

ΠΕ 05 ΓΑΛΛΙΚΩΝ

1

ΑΓ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΙΑ

4

4

1ΤΕ

1

 

1

0

 

2

1ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

0

2

1ΤΕ

1

 

0

0

 

1

1

3

2ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

2

2

1ΤΕ

2

1

0

0

1ΑΜΩ

 

1

1

1

1

4

3ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

0

 

1ΤΕ

1

0

1

0

 

1

1

1

5

4ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

3

4

0ΤΕ

0

1

1

1

1

0

1

1

1

0

6

5ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

+2

0

0TE

0

1

0

0

 

7

ΕΛΟΥΝΤΑΣ

Γ

7

7

1ΤΕ

0

 

0

1

 

0

1

1 ΑΜΩ

8

ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ

Γ

3

1

1

0

1

0

 

9

ΚΡΙΤΣΑΣ

Γ

4

3

1ΤΕ

0

 

0

0

 

10

ΚΡΟΥΣΤΑ

Ε

3

3

0

0

 

0

0

 

11

1ο   ΝΕΑΠΟΛΗΣ

Γ

6

5

1ΤΕ

0

 

0

0

 

1

12

2ο   ΝΕΑΠΟΛΗΣ

Γ

5

4

1ΤΕ

1

 

1

0

 

13

ΣΕΙΣΙΟΥ

Δ

4

4

0TE

1

 

1

0

 

14

1ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

1

2

1ΤΕ

1

 

1

1

1 ΑΜΩ

 

1

15

2ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

6

7

0ΤΕ

2

 

2

1

1 ΑΜΩ

 

1

1

1

1

16

3ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

2

3

1ΤΕ

2

 

2

1

 

1

1

1

17

4ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

3

3

0TE

2

 

2

0

 

1

1

1

18

5ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

(ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ)

Ε

6

5

1ΤΕ

0

 

0

0

 

1

19

ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ

ΣΤ

5

5

1ΤΕ

1

 

1

0

 

20

ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ

Δ

2

1

0

1

 

0

0

 

21

ΜΥΡΤΟΥ

Θ

1

1

0

0

 

1

0

 

22

ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ

Ζ

1

1

0

0

 

0

0

 

23

ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ

ΣΤ

3

2

0

1

 

1

0

 

1

24

ΚΕΝΤΡΙΟΥ

Ε

1

0

0

0

 

1

0

 

25

ΦΕΡΜΩΝ

ΣΤ

3

3

0

1

 

1

0

 

26

ΜΑΛΩΝ

Ι

3

3

0

0

 

0

0

 

27

ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

Η

4

5

1ΤΕ

1

 

1

0

 

28

ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ

Η

2

2

1ΤΕ

0

 

0

0

 

29

1ο ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

4

0

1ΤΕ

0

 

0

1

 

1

1ΑΜΩ

30

2ο ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

0

0

0TE

0

 

0

0

0

 

1

1

1

31

3ο ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

0

0

1ΤΕ

1

 

0

0

1

 

1

32

4ο ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

0

0

0ΤΕ

0

 

0

0

 

1

33

ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ

ΣΤ

0

0

0

0

 

0

1

 

34

ΣΦΑΚΑΣ

Ζ

3

2

0

0

 

1

0

 

35

ΣΚΟΠΗΣ

ΣΤ

2

2

0ΤΕ

0

 

0

0

 

36

ΖΑΚΡΟΥ

ΙΒ

3

3

0

0

 

0

0

 

37

ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ

Ι

4

3

0

0

 

0

0

 

38

ΓΟΥΔΟΥΡΑ

Ι

3

3

0

0

 

0

0

 

39

ΑΡΜΕΝΩΝ

ΙΒ

3

3

0

0

 

0

0

 

ΣΥΝΟΛΟ

98

93

16

18

 

19

 

7

2 ΑΠΩ 3 ΑΜΩ

 

9

8

15

2 ΑΠΩ 2 ΑΜΩ

 

 

 

 

  1. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Α/Α

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ

1

ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΙΑ

1

1

2

ΤΖΕΡΜΙΑΔΟ

ΙΑ

1

1

3

1ο  ΑΓ  ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

1

1

4

2ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

1

1

5

3ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

0

2

6

4ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

3

1

1ΤΕ

7

5ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

1

1

8

6ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

2

2

9

7Ο ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

0

0

10

ΕΛΟΥΝΤΑΣ

Γ

5

5

11

ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ

Γ

1

1

12

ΚΡΙΤΣΑΣ

Γ

2

1

13

1ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣ

Γ

2

2

14

2ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣ

Γ

0

0

1 ΤΕ

15

ΣΕΙΣΙΟΥ

Δ

1

2

16

1ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

3

3

17

2ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

1

1

18

3ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

1

3

19

4ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ  (ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ)

Ε

2

3

4Ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ (ΚΕΝΤΡΟ)

Ε

2

0

20

5ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

1

1

1 ΤΕ

21

6ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

3

3

22

7ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

2

1

24

ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ

ΣΤ

0

0

25

ΦΕΡΜΩΝ

ΣΤ

2

2

26

ΚΕΝΤΡΙΟΥ

Ε

2

2

27

ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ

ΣΤ

0

1

28

ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ

Δ

2

1

29

ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ

Ζ

0

0

30

ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

Η

3

3

1ΤΕ

31

ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ

Η

1

1

32

ΜΥΡΤΟΥ

Θ

1

1

33

ΜΑΛΩΝ

Ι

+1

0

34

1ο   ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

0

0

35

2ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

+2

0

36

3ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

+3

0

1 TE

37

4ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

0

0

38

5ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

0

0

39

6ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

+1

0

40

ΣΚΟΠΗΣ

ΣΤ

2

0

41

ΣΦΑΚΑΣ

Ζ

1

0

42

ΖΑΚΡΟΥ

ΙΒ

1

1

43

ΖΗΡΟΥ

ΙΒ

2

0

44

ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ

Ι

0

0

45

ΓΟΥΔΟΥΡΑ

Ι

1

1

46

ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ

ΣΤ

1

0

ΣΥΝΟΛΟ

46

47

5 ΤΕ

 

  1. ΠΙΝΑΚΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ  ΣΜΕΑΕ

Α/Α

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ  ΚΕΝΑ

1

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ

1

2

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

1

3

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

1

ΣΥΝΟΛΟ

3

 

  1. ΠΙΝΑΚΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΜΕΑΕ

Α/Α

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΠΕ 71 ΔΑΣΚΑΛΩΝ

1

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ

4

2

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

4

3

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

1

ΣΥΝΟΛΟ

9

 

Να σημειώσουμε ότι τα κενά στους πίνακες ΣΜΕΑΕ –ΤΕ θα αλλάξουν μετά την τοποθέτηση των νεοδιόριστων. Η τοποθέτηση θα γίνει αφού παρουσιαστούν.

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

 

 

Κλάδος

 

Περιγραφή

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ

 

ΠΕ70

Δάσκαλοι

93

ΠΕ 71-70.5

Δάσκαλοι παράλληλης στήριξης

78

ΠΕ 71

Δάσκαλοι ΣΜΕΑΕ

4

ΠΕ60

Νηπιαγωγοί

46

ΠΕ 61-60.5

Νηπιαγωγοί παράλληλης στήριξης

18

ΠΕ 61

Νηπιαγωγοί ΣΜΕΑΕ

2

ΠΕ06

Αγγλικών

21

ΠΕ05

Γαλλικών

2 ΑΠΩ- 3ΑΜΩ

ΠΕ11

Φυσικής Αγωγής

6

ΠΕ79.01

Μουσικής

7

ΠΕ07

Γερμανικής Γλώσσας

2ΑΠΩ- 2ΑΜΩ

ΠΕ08

Εικαστικών

15

ΠΕ86

Πληροφορικής

9

ΠΕ91

Θεατρολόγων

8

 

Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση του Υπουργείου Παιδείας το οποίο  ζήτησε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να σταλούν τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό που προκύπτουν αυτή τη στιγμή, εκτός όμως από τα κενά σε ΖΕΠ (τμήματα υποδοχής) και παράλληλες στηρίξεις. Αυτή η κίνηση του Υπουργείου Παιδείας δίνει την αίσθηση ότι θα προχωρήσουν οι προσλήψεις αναπληρωτών Ά φάσης χωρίς  να πραγματοποιηθούν προσλήψεις σε παράλληλες στηρίξεις και σε Τμήματα Υποδοχής.

Την  προφορική διαβεβαίωση της Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει ακολουθήσει  κάποια έγγραφη διαβεβαίωση η από συλλογή κενών σε παράλληλες από τις διευθύνσεις γεγονός που δημιουργεί σύγχυση στους συναδέλφους μας αναπληρωτές λίγο πριν λήξει η διορία και ολοκληρωθούν οι αιτήσεις τους την Τρίτη 18/8/2020.

Η απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης συντελείται, μεθοδικά και συντεταγμένα, από την ηγεσία του υπουργείου παιδείας με την έντεχνη υποστελέχωση των δομών του δημόσιου σχολείου, την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα και όλες τις άλλες αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις που έχει πρόσφατα ψηφίσει στη βουλή.

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να διευκρινίσει άμεσα τις προθέσεις του και σε αυτό πρωταγωνιστικό και καθοριστικό ρόλο μπορούν να διαδραματίσουν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών.

Το εκπαιδευτικό κίνημα ζητά σε όλους τους τόνους από την Κυβέρνηση να σταματήσει τα επικοινωνιακά παιχνίδια και να προχωρήσει άμεσα σε μόνιμους διορισμούς στη γενική αγωγή σε όλα τα πραγματικά κενά. Ταυτόχρονα σε αυτή τη χρονική συγκυρία καμία διαφορετική επιλογή δεν ικανοποιεί την εκπαιδευτική κοινότητα και συνολικά την κοινωνία από την στήριξη του δημόσιου σχολείου και την κάλυψη όλων των κενών με αναπληρωτές στην έναρξη του σχολικού έτους.

 

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Αλέξανδρος Αλεξάκης & Ανδρέας Μουτάκης, Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου