Α. Ενημέρωση για την
αλλαγή ΜΚ στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς
Σε
επικοινωνία που είχαμε με το αρμόδιο Τμήμα Μισθοδοσίας της Διεύθυνσης Π.Ε. Ηρακλείου
ενημερώνουμε ότι:
1. Όσοι
νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί δικαιούνταν αλλαγή Μισθολογικού Κλιμακίου μέχρι και
τον Ιανουάριο του 2022, το αρμόδιο τμήμα καταχωρεί αυτή την περίοδο τα στοιχεία
και στη μισθοδοσία του Ιουνίου θα πιστωθούν τα χρήματα. Τα αναδρομικά ποσά θα
μπουν σε μία δόση στο πρώτο δεκαπενθήμερο της συγκεκριμένης μισθοδοσίας.
2. Όσοι
νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί δικαιούνταν αλλαγή Μισθολογικού Κλιμακίου από τον
Φεβρουάριο του 2022 και μετά, επειδή ήταν ηλεκτρονικά αυτόματη η αναβάθμιση του
ΜΚ, έχουν ήδη λάβει το αντίστοιχο χρηματικό ποσό.
Β. Δημοσιεύτηκε η
εγκύκλιος με τις οδηγίες για την υποβολή δικαιολογητικών στον ΟΠΣΥΔ στην
Προκήρυξη της Ειδικής Αγωγής.
Σημαντικές επισημάνσεις που οφείλουν να
γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι είναι:
1. Η
προθεσμία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήματος/μεταφόρτωσης δικαιολογητικών ορίζεται
από την Τετάρτη 04 Μαΐου και ώρα
10:00 έως και την Τετάρτη
25 Μαΐου 2022 και ώρα 23:59.
2. Η
παρούσα διαδικασία επικαιροποίησης στοιχείων διενεργείται εξ ολοκλήρου με
ηλεκτρονικό τρόπο με απευθείας μεταφόρτωση των κατά περίπτωση απαραίτητων
δικαιολογητικών από τους ίδιους τους υποψηφίους στην ειδικά προς τούτο
διαμορφωμένη καρτέλα «Επικαιροποίηση φακέλου» στον ηλεκτρονικό φάκελό τους στο
ΟΠΣΥΔ.
3. Προαπαιτούμενα
συμμετοχής: α) να έχουν ήδη εγγραφεί ως χρήστες στο ΟΠΣΥΔ (https://opsyd.sch.gr/), και β) να έχουν ήδη
προβεί σε οριστική υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης συμμετοχής στις εν λόγω
Προκηρύξεις του Α.Σ.Ε.Π. (μέσω της ιστοσελίδας της Ανεξάρτητης Αρχής).
4. Καθόλη
τη διάρκεια της προθεσμίας της παρούσας οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να
επεξεργάζονται ή να διαγράφουν ήδη υποβληθέντα αιτήματα επικαιροποίησης
στοιχείων, καθώς και δικαιολογητικά που έχουν μεταφορτώσει ή να μεταφορτώνουν
(νέα) δικαιολογητικά. Σε περίπτωση νέας μεταφόρτωσης αρχείου σε αίτημα
επικαιροποίησης στοιχείου φακέλου επί του οποίου υπάρχει ήδη μεταφορτωμένο
αρχείο, επισημαίνεται ότι το παλιό αρχείο διαγράφεται.
5. Οι
συνάδελφοι θα πρέπει να επιλέξουν μία (1) Δ/νση Εκπ/σης ως αρμόδια για τη
διαχείριση του συνόλου των αιτημάτων επικαιροποίησης στοιχείων που θα
υποβάλουν, ήτοι την αξιολόγηση της ορθότητας των μεταφορτωθέντων
δικαιολογητικών
Η εγκύκλιος
έχει δημοσιευθεί ηλεκτρονικά στη σελίδα της Διεύθυνσης: https://dipeira.gov.gr/site/wp-content/uploads/2022/05/%CE%A84%CE%A1%CE%9246%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%935%CE%9D.pdf
Είμαστε στη διάθεσή σας,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου