Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Αλλαγή σκυτάλης στο ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης…


Από την Δευτέρα 26 Αυγούστου, παραδίδω τη σκυτάλη του αιρετού στο Δημήτρη Δερμιτζάκη, ένα νέο συνάδελφο, δυναμικό, μαχητικό, πολύ αξιόλογο και ικανό να μας εκπροσωπήσει στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Ως αιρετός έκανα δύο θητείες στο ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης (2007-2008 & 2009 – 2010) και μια στο ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου (20011-20012). Θεωρώ ότι έδωσα ότι μπορούσα για τον κλάδο μου, ο οποίος με τίμησε και με τιμά καθημερινά.
Είμαι πολύ υπερήφανος που εκπροσώπησα όλα αυτά τα χρόνια τους συναδέλφους μου της Α/θμιας Εκπ/σης και φεύγω με το κεφάλι ψηλά, καθώς δεν τους πρόδωσα και δεν τους παραμέλησα ούτε λεπτό.
Ήμουν (και θα είμαι) δίπλα τους, θα συνεχίσω να τους ενημερώνω και να τους στηρίζω, αλλά οι κύκλοι των ανθρώπων πρέπει να κλείνουν… Και να ανοίγονται άλλοι σε άλλους που μπορούν να προσφέρουν! Που μπορούν να δώσουν…
Στο συνδικαλισμό δεν πρέπει να υπάρχει μονιμότητα! Τα πρόσωπα πρέπει να εναλλάσσονται, το βήμα να ανήκει σε όλους που θέλουν να προσφέρουν…
Παραμένω απλός στρατιώτης του κλάδου, απλός στρατιώτης της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. και έχοντας πάντα στη σκέψη μας και στην προοπτική μας την ενότητα του κλάδου.
Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ, για την αγάπη σας, για τη στήριξή σας…
Ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω να πω δημόσια στην οικογένειά μου που με στήριξε όλα αυτά τα χρόνια…
Ένα ακόμα ευχαριστώ στους Συναδέλφους μου του Νομού Ηρακλείου αλλά και της Κρήτης ολόκληρης, που με «χιόνια και βροχές και μπόρες» στάθηκαν δίπλα μου…
Τέλος ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. που θα συνεχίσει αυτή την προσπάθεια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου